CTEK – EN VIGTIG DEL AF DIAGNOSEVÆRKTØJET!
Såfremt at man ikke understøtter sit batteri med en passende strømforsyning/batterilader, under eks. diagnose / fejlsøgning, vil man opleve flere fejl ( fantomfejl ) og fare for at miste forbindelsen til styreboksen, som muligvis ikke kan genetableres igen.
- 2005 – 2011 VW Passat 3C – ”Standby forbrug – 26 Amp”
- 2008 – 2012 BMW 3 Serie – ” Standby forbrug - 27 Amp”
- 2011 – 2015 VW Golf TSI – ”Standby forbrug – 21 Amp”
- 2012 Volvo V60 – ” Standby forbrug – 23 Amp”
- Volvo XC 90 – ”Standby forbrug – 35 Amp”
”Alle opgivelser er gjort, med tænding slået til, uden kommunikation af diagnoseudstyr, her vil målingen typisk være højere.”
OBS: Er du B2B-kunde? HUSK at logge ind for at se dine nettopriser